Obchodné podmienky

I. Základné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:

Názov: AD dekor, s. r. o.
IČO: 55070302
DIČ: 2121855505
IČ DPH: SK2121855505
So sídlom: Zlatnicová 310/33 , 029 43 Zubrohlava, zapísaný v Okresnom súde Žilina, oddiel: Sro, Vložka číslo: 80892/L
Prevádzka: Lánová 480/2, 029 43 Zubrohlava
Kontaktné údaje:
Email: info@addekor.sk
Telefón: +421 905 176 258
web adresa : www.addekor.sk

(ďalej len „predávajúci“)

  1. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetovej adrese www.addekor.sk (ďalej je „internetový obchod“).
  2. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

II. Informácie o tovare a cenách

  1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené v jednotlivom tovare v katalógu internetového obchodu.  Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
  2. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Všetky potrebné informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru je možné zistiť v sekcii Doprava a platba. Tovar zasielame len v rámci Slovenska, Rakúska a Česka (ostatné krajiny len po individuálnej dohode).
  3. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.
  4. Popis povrchovej úpravy výrobkov a materiál sa nachádza v samostatnej časti Farebné varianty a povrchová úprava. Nakoľko sa jedná o drevené výrobky, neodporúčajú sa do priameho kontaktu s potravinami, preto odporúčame dekorácie obaliť do potravinarskej fólie aby sa zamedzilo priameho kontaktu s potravinami. 
  5. Prevádzkovateľ  je platcom DPH. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien bez predchádzajúceho upozornenia. Netýka sa to objednávok, ktoré sú už potvrdené.

III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

  1. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
    1. prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode,
    2. vyplnením objednávkového formulára bez registrácie v internetovom obchode.
  2. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
  3. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo “Objednať s povinnosťou platby” v pokladni internetového obchodu. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Predávajúci nenesie zodpovednosť za nesprávne údaje a následný problém pri doručovaní (nesprávna mailová adresa, doručovacia adresa, tel. kontakt a pod, prípadne za gramatické chyby a preklepy, ktoré zákazník v objednávke vykoná). Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.
  4. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy.
  5. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
  6. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené mailom oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach.
  7. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.
  8. Tovar ktorý je uvedený, že máme skladom odosielame čo najskôr, zvyčajne na druhý deň, maximálne však do 2 pracovných dní. Tovar, ktorý nie je dostupný, vyrábame a odosielame maximálne do 7 pracovných dní (zvyčajne 2-4 prac. dni). Pri výrobe dlhšej ako 7 pracovných dní Vás budeme vopred informovať.
  9.  Dodávateľ má právo na základe svojho posúdenia najmä s prihliadnutím na druh a množstvo objednaných produktov požadovať od zákazníka ako jediný spôsob platby, platbu vopred, resp. platbu online platobnou kartou.

IV. Zákazky na mieru, vlastný dizajn, informácie k produktom

  1. V prípade zákaziek na mieru s vlastným dizajnom, sa dizajn, ktorý vytvoríme, stáva našim dielom a môžeme s ním v budúcnosti narábať, ako uznáme za vhodné. Netýka sa to dizajnov a modelov, ktoré zákazník už vopred hotové zaslal do výroby a neboli z našej strany nijako upravované.
  2. Pokiaľ ste u nás zakúpili produkt, ktorý sa lepí na stenu prostredníctvom penovej pásky, lepiacej gumy alebo montážneho lepidla, nenesieme zodpovednosť za prípadné poškodenie omietky, keď sa rozhodnete výrobok zo steny odstrániť. Penová páska, lepidlo ktorú ste nalepili na stenu, je veľmi pevná. 

V. Zákaznícky účet

  1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie.
  2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
  3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
  4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
  5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
  6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích strán.

VI. Platobné podmienky a dodanie tovaru

  1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
    1. bezhotovostne online platobnou kartou cez zabezpečenú platobnú bránu
    2. v hotovosti pri prevzatí tovaru (dobierkou).
  2. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru.
  3. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. 
  4. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho.
  5. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou.
  6. Tovar je kupujúcemu dodaný:
    1. na adresu určenú kupujúcim v objednávke prostredníctvom kuriérskej služby,
    2. osobným prevzatím objednávky na prevádzke predávajúceho,
    3. prostredníctvom Slovenskej pošty prevzatím na niektorej z jej pobočiek (pokiaľ bol takýto spôsob dopravy ponúknutý klientovi). Pobočka pošty je zvolená automaticky ako najbližšia pošta k zvolenej adrese dodania pri objednávke. 
  7. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.
  8. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. 
  9. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
  10. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
  11. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru zaslanú mailom alebo v tlačenej forme pribalenú k tovaru..
  12. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
  13. Distribúcia objednaného tovaru s označením skladovej dostupnosti “Skladom” môže trvať 1-2 pracovné dni, kým sa zo skladu dostane tovar do prepravy.
  14. Tovar na objednávku je vyrábaný podľa výrobných kapacít, zvyčajne je vyrobený do 2-4 pracovných dní, záleží od aktuálnej vyťaženosti kapacít našej výroby a použitej technológie. Pri výrobe dlhšej ako 7 pracovných dní, Vás budeme o tejto skutočnosti bezodkladne informovať mailom a dohodneme si ďalší postup.

VII. Elektronická faktúra

Elektronická faktúra je zmysle zákona č. 222/2004 Z.z.  daňovým dokladom.

Kupujúci týmto vyjadruje svoj súhlas zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. s tým, aby mu predávajúci fakturoval poskytnuté služby a tovar faktúrou vyhotovenou aj v elektronickej forme (ďalej ako elektronická faktúra alebo E-faktúra). Tento súhlas je možné zrušiť elektronicky na emalovej adrese info@addekor.sk. Kupujúci berie na vedomie, že elektronická faktúra je plnohodnotnou náhradou faktúry v listinnej forme a že predávajúci bude kupujúcemu posielať faktúry  v elektronickej forme. Kupujúci taktiež berie na vedomie, že faktúra v elektronickej forme nebude podpísaná zaručeným elektronickým podpiso. V prípade nedoručenia elektronickej faktúry sa odberateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu informovať o tejto skutočnosti prostredníctvom mailu zaslaného na adresu predávajúceho: info@addekor.sk.V prípade nesplnenia tejto oznamovacej povinnosti kupujúcim nie je predávajúci povinný preukazovať odoslanie tejto faktúry a táto sa považuje za preukázateľne doručenú. Vierohodnosť pôvodu a neporušenosť obsahu faktúr vyhotovených v elektronickej forme je zaručená tým, že bude vyhotovená vo formáte PDF.

Predávajúci bude elektronickú faktúru doručovať elektronickou poštou výlučne z mailovej adresy info@addekor.sk. V prípade, ak kupujúcemu bude doručená faktúru z inej e-mailovej adresy, ako je uvedená v tomto bode, zaväzuje sa o tomto e-maile bezodkladne informovať predávajúceho.

Kupujúci týmto vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese poskytnutej predávajúcemu. Kupujúci ďalej vyhlasuje, že si je vedomý skutočnosti, že údaje jemu sprístupnené v elektronickej faktúre doručenej na jeho e-mailovú adresu v zmysle týchto podmienok, sú predmetom obchodného tajomstva , a že je povinný toto obchodné tajomstvo zachovávať. Predávajúci nezodpovedá za porušenie obchodného tajomstva, ak k porušeniu došlo v dôsledku jeho úniku z poštovej schránky priradenej k e-mailovej adrese kupujúceho, alebo v dôsledku úniku z internetovej aplikácie kupujúceho.

VII. Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu.
  2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
    1. odo dňa prevzatia tovaru,
    2. odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
  3. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
    1. o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
    2. o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
    3. o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s iným tovarom,
    4. o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodov ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
    5. v ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení nehorších predpisov.
  4. Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy.
  5. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
  6. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovnou cestou.
  7. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
  8. Ak kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
  9. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar dodá.
  10. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoužiťý, nepoškodený, neopotrebený a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Spotrebiteľ môže s tovarom manipulovať, alebo vyskúšať ho len takým spôsobom, ako by mu to bolo umožnené v kamennom obchode. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
  11. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim.

V prípade, že zákazník po odoslaní zásielky dodávateľom, bez súhlasu dodávateľa jednostranne, úplne alebo z časti odstúpi od zmluvy s dodávateľom (napr. tým že neprevezme alebo odmietne zásielku od dodávateľa alebo jej časť) a dodávateľovi vznikne škoda, je dodávateľ oprávnený od zákazníka žiadať náhradu škody (napríklad náklady na dopravu, výrobu personalizovaných výrobkov)

VIII. Práva z vadného plnenia

  1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kupujúci tovar prevzal:
    1. má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy predávajúcim vykonanej,
    2. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohto druhu obvykle používa,
    3. tovar zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky alebo predlohy, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
    4. je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
  2. Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe 24 mesiacov od prevzatia. Toto ustanovenie sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
  3. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:
    1. ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
      1. bezplatné odstránenie vady tovaru,
      2. výmenu tovaru za nový tovar,
    2. ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
      1. primeranú zľavu z kúpnej ceny,
      2. odstúpiť od zmluvy a vrátenie kúpnej ceny za tovar rovnakým spôsobom ako bola platba uskutočnená (vkladom na bankový účet, šekom na adresu alebo vrátením platby na platobnú kartu)
  4. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
    1. ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady,
    2. ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
    3. ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru.
  5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne i v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť aj u osoby určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa vybavuje osoba určená predávajúcim, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním opraveného tovaru, inak reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
  6. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného plnenia si uplatňuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.
  7. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie čo najskôr, a však najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  8. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
  9. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.
  10. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má kupujúci.
  11. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
  12. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho, ktorý je možné si prečítať na odkaze Reklamácie.

IX. Doručovanie

  1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
  2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

X. Mimosúdne riešenie sporov

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
  2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1 ,tel. č.: 041/ 7632 130; fax č.: 041/ 7632 139, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov,  alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy. http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi . 
  3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  4. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.
  5. Kupujúci sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Kupujúci pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti. 

XI. Záverečné ustanovenia

  1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.
  3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
  4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
  5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
  6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
  7. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.

Ochrana osobných údajov

1. IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE

Správcom osobných údajov je AD dekor, s. r. o. so sídlom Zlatnicová 310/33 , 029 43 Zubrohlava, zapísaný v Okresnom súde Žilina, oddiel: Sro, Vložka číslo: 80892/L.
Email: info@addekor.sk
Telefón: +421 905 176 258
web adresa : www.addekor.sk

2. SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Osobné údaje sú spracované na účely registrácie, nákupu prostredníctvom internetového obchodu a k výkonu práv a povinností vyplývajúcich medzi Vami a AD dekor, s. r. o.
Ide o nasledovné osobné údaje zákazníka: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mailová adresa, adresa zákazníka, dodacia adresa, IP adresa.

Zákonným dôvodom pre spracovanie osobných údajov je súhlas týmto daný správcovi v zmysle:
– plnenie zmluvy článku 6 odst. 1 písm. b) GDPR a plnenie práv a povinností správcu podľa článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
– článku 6 ods.1písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovávaním osobných údajov a voľnom pohybu týchto údajov (ďalej “GDPR”) pre účely priameho marketingu, pokiaľ nedošlo k objednávke tovaru,
– oprávnený záujem správcu na vykonanie priameho marketingu podľa čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR

  • Účelom spracovania Vašich osobných údajov:
    • vybavovanie objednávok
    • registrácia zákazníkov na www.addekor.sk
    • spracovanie daňových dokladov
    • zaúčtovanie dokladov do účtovníctva
    • e-mailová komunikácia so zákazníkmi
    • poskytnutie osobných údajov dopravcovi (doručovaním zásielok zákazníkom)
    • marketingové účely (obchodné oznámenia a iné marketingové aktivity)
    • e-mailová komunikácia (medzi správcom a zákazníkom)

Zo strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 GDPR.

3. DOBA ULOŽENIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  • Doba, po ktorú budú Vaše osobné údaje správcom uložené, sú 3 roky, najdlhšie však do odvolania Vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov (na tento účel spracovania).
  • dodržanie právneho záväzku (najmä účtovného, daňového a archivačného, poskytnutie súčinnosti správnym orgánom, polícii, súdom, a pod.): daňový doklad bude uchovaný 10 rokov od ukončenia zmluvy: Za účelom plnenia zákonnej povinnosti archivácie účtovných dokladov na základe zákona č. 431/2002 Zb., o účtovníctve v znení neskorších predpisov budú Osobné údaje ďalej spracované a uchované po dobu 10 rokov od roka nasledujúceho po roku, v ktorom došlo k uzatvoreniu zmluvy.

4. PRÍJEMCOVIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Príjemcami osobných údajov sú nasledovné osoby:

  • Slovenská pošta, a.s. (prepravca zásielok)
  • Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (DPD) (prepravca zásielok)

5. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJOV

Za podmienok stanovených v nariadení máte právo požadovať od správcu:

    • prístup k Vašim osobným údajom
    • právo na opravu Vašich osobných údajov
    • vymazanie Vašich osobných údajov
    • prípadne obmedzenie spracovanie Vašich osobných údajov
    • právo namietať proti spracovaniu Vašich osobných údajov
    • právo na prenosnosť Vašich osobných údajov na iného správcu
    • právo na odvolanie súhlasu

Ak sa domnievate, že boli porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov, máte právo podať sťažnosť na dozorný úrad.

Máte právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov daný správcovi. Týmto však nie je dotknutá zákonnosť spracovania Vašich osobných údajov pred takýmto odvolaním súhlasu. Váš súhlas so spracovaním osobných údajov môžete odvolať na emailu: info@addekor.sk

6. ZABEZPEČENIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Správca sa zaväzuje prijať vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov, aby nedošlo k neoprávnenému prístupu k týmto údajom alebo k ich strate. Správca prehlasuje, že k osobným údajom budú mať prístup len oprávnené osoby povinné zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch. Správca prijal technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a osobným údajom evidovaným v listinnej podobe.

7. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Odoslaním objednávky z internetového obchodu potvrdzujete, že ste sa s podmienkami ochrany osobných údajov oboznámili a bezvýhradne s nimi súhlasíte. Správca si vyhradzuje právo meniť tieto podmienky. Aktuálna verzia podmienok je zverejnená na internetových stránkach správcu.

COOKIES

Cookies sú malé textové súbory, ktoré vám navštívené webové stránky uložia do vášho počítača. Pri budúcich návštevách týchto webových stránok vám tieto súbory potom umožnia využiť rovnaké predvolené nastavenia ako pri minulej návšteve.

Dočasné súbory cookies sú vymazané ihneď po zatvorení okna webového prehliadača. Ide najmä o súbory, ktoré slúžia na zabezpečenie a identifikáciu spojenia medzi vašim počítačom a navštívenou webovou stránkou v priebehu jednej vašej návštevy.

Trvalé súbory cookies zostávajú uložené v počítači aj po zatvorení okna webového prehliadača. Tieto cookies potom môže čítať iba server, ktorý ich vytvoril. Využívajú sa napríklad na identifikáciu pri prihlasovaní (môžete zostať trvale prihlásený), identifikáciu prednastaveného jazyka, ktorý si návštevník nastavil pri predchádzajúcej návšteve, zobrazenie cien v príslušnej mene zvolenej pri predchádzajúcej návšteve, personalizovanie reklamy, sledovanie činnosti používateľa na webových stránkach alebo na predvyplnenie formulárov.

Vaše meno alebo e-mailovú adresu môžu súbory cookies obsahovať iba vtedy, ak ste tieto informácie príslušnej webovej stránke predtým poskytli!

Väčšina prehliadačov je prednastavená tak, aby súbory cookies prijímala automaticky. Ak si neželáte, aby boli o vás zhromažďované akékoľvek informácie, môžete vo svojom prehliadači prijímanie cookies zakázať. Ak nechcete, aby nejaká konkrétna webová stránka uložila na vašom zariadení cookies, odporúčame ju navštíviť v tzv. „inkognito móde” vášho prehliadača (Incognito, InPrivate, Private Window…). Prehliadač v tomto móde síce podporuje cookies, ale hneď ako ho zatvoríte, tak sa všetky vytvorené cookies zmažú.

Aj cookies vytvorené v minulosti môžete kontrolovať alebo zmazať podľa vlastného uváženia.

Vo svojom prehliadači môžete zakázať automatické akceptovanie súborov cookies. Návod s inštrukciami na odmietnutie ukladania súborov cookies nájdete v nápovede o nastaveniach vášho internetového prehliadača.

Internet Explorer: http://support.microsoft.com/gp/cookies/en

Mozilla Firefox: http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: http://support.apple.com/kb/PH5042

Opera: http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/

Adobe : http://www.adobe.com/security/flashplayer/articles/lso/

Zmena nastavenia cookies však môže ovplyvniť funkčnosť a hladký priebeh načítavania navštívených webových stránok. V takomto prípade pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve danej webovej stránky manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby alebo funkcie nemusia správne fungovať.


Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.addekor.sk

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 08.09.2023

Obchodné podmienky je možné si stiahnuť vo formáte PDF na tomto linku obchodné podmienky.


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

 
Pokiaľ ste nenašli odpoveď na svoju otázku, stále nás môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailu alebo telefónu.