KONTAKT

AD dekor, s.r.o.,
Zlatnicová 310/33,
029 43 Zubrohlava
IČO: 55070302
DIČ: 2121855505
IČ DPH: SK2121855505 (platca DPH)
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č. 80892/L

Mail: info@addekor.sk
Mobil: +421 903 994 997 – informácie o objednávkach, produktoch 
                +421 905 176 258 – Ing. Dominik Agnetin – konateľ spoločnosti 

Číslo účtu/IBAN: SK9783300000002702393709
SWIFT: FIOZSKBA

Prevádzka:
Lánová 480/2
Zubrohlava 029 43
Slovakia

Pracovná doba
Po-Štv 8:00 – 14:00
Piatok  8:00 – 12:00

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Kedy mi tovar odošlete, kedy mi príde ?

Tovar, ktorý máme skladom pokiaľ je to možné tak odosielame v deň objednania, prípadne na druhý pracovný deň. Kuriér doručuje väčšinu odoslaných zásielok na druhý pracovný deň, no však stane sa, že u nich niečo zlyhá a zásielku doručia až na ďalší deň. V praxi to znamená, že objednávky prijaté v utorok poobede a v stredu v ranných hodinách, odosielame ešte v stredu a doručované sú vo väčšine prípadov vo štvrtok, prípadne cca 5% zásielok je doručených v piatok.

Potrebujem vlastný produkt, ktorý nemáte na eshope. Koľko to stojí a ako postupovať ?

Pokiaľ v našej ponuke nenájdete čo by ste potrebovali, napíšte nám email (ideálne s obrázkom, fotografiou, návrhom) a pokúsime sa Vám navrhnúť produkt, ktorý by sme vedeli vyrobiť. Tieto produkty sú naceňované individuálne podľa náročnosti grafickej prípravy, výroby atď. Vo všeobecnosti sú, ale tieto produkty pri odbere 1ks drahšie ako tie, ktoré ponúkame na eshope.

Prečo posielate kuriérom a nechcete mi to poslať poštou ako doporučený list ?

Zmluvu máme len s kuriérom a nie je v našich silách individuálne zásielky nosiť na poštu. Taktiež podľa našich skúseností, zásielky odoslané poštou ako 1. trieda nie sú zaručene všetky doručované na druhý deň. Nakoľko naše produkty balíme do krabičiek, tak väčšinu zásielok nie je možné odoslať ako doporučený list. V prípade, že v čase, keď chodí kuriér na vašu adresu nie ste doma, odporúčame zvoliť odberné miesto/alzabox.

Zasielate produkty aj na dobierku ?

Áno, väčšinu našich produktov si môžete objednať aj na dobierku, avšak len pri doručení kuriérom na adresu. Pri zvolení dopravy do alzaboxu/odberného miesta, dobierka nie je možná.

Prišla mi poškodená, alebo nekompletná zásielka. Čo mám robiť ?

Napriek tomu, že sa snažíme baliť vaše objednávky tak, aby sme predchádzali poškodeniu, môže sa stať, že Vám kuriér doručí poškodenú zásielku/produkt. V takomto prípade nás ihneď (najneskôr do 24 hodín od prijatia zásielky) kontaktujte, ideálne emailom na adresu info@addekor.sk. Popíšete problém (ktorý tovar je poškodený, akým spôsobom a nezabudnite pripojiť fotografiu poškodeného produktu a krabičky/prepravného obalu). Následne sa budeme snažiť spolu problém čo najskôr vyriešiť.

Zlyhala mi platba cez platobnú bránu. Čo mám robiť ?

V prípade zlyhania online platby odporúčame vytvoriť si novú objednávku a pokúsiť sa ju uhradiť znova. V prípade neuhradenia, resp. pri zlyhaní platby prvej objednávky sa po určitom čase objednávka automaticky zmení na zrušenú. O tejto skutočnosti Vás budeme informovať aj emailom. V prípade, že Vám nefunguje platobná karta Vám vieme zaslať na požiadanie faktúru na úhradu prevodom do emailu.

KONTAKT

AD dekor, s.r.o.,
Zlatnicová 310/33,
029 43 Zubrohlava
IČO: 55070302
DIČ: 2121855505
IČ DPH: SK2121855505 (platca DPH)
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č. 80892/L
Mail: info@addekor.sk
Mobil: +421 903 994 997 – informácie o objednávkach, produktoch 
                +421 905 176 258 – Ing. Dominik Agnetin – konateľ spoločnosti 


Číslo účtu/IBAN: SK9783300000002702393709
SWIFT: FIOZSKBA

Prevádzka:
Lánová 480/2
Zubrohlava 029 43
Slovakia

Pracovná doba
Po-Štv 8:00 – 14:00
Piatok  8:00 – 12:00